EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

4.10.06

weer thuis!


Ze is er weer! Bij de dierenarts aangekomen stond ze al weer op 4 pootjes, een beetje wankel dat wel en toen ze me zag was ze helemaal blij, dan knijpt ze met die oogies en gaat dat hele lijfje heen en weer! Ze rilde nog wel een beetje en dat kwam omdat ze het een beetje koud had zei de assistente! Daarom heb ik nu ook maar de kachel een graadje aangezet in huis. Ze is nog wel een beetje de weg kwijt, loopt ook maar een beetje achter me aan en ging net zelfs in het kattenmandje liggen! Toch heeft ze al een beetje gegeten,ondanks dat ze mij adviseerden haar pas vanavond wat te geven omdat ze het er misschien toch uitgooit, maar dat zie ik dan wel weer! De dierenarts vertelde dat er nog een gat zat van minstens 1,5 cm en dat het dus écht maar goed was dat we het gedaan hebben. Ze heeft wel erg gebloed, dat wel. Ook is ze nog na de spuit met gas verder onder narcose gebracht, omdat ze ( na Gerda's waarschuwing dat collies hiervoor erg gevoelig zijn, bedankt nog hoor! ) té voorzichtig gedoseerd hadden. Beter te weinig dan te veel! Ze zeggen dat deze ingreep niet heel erg pijnlijk is, dus dat hopen we dan maar! Vanaf vanavond krijgt ze anti-biotica en over 10 dagen gaan de hechtingen eruit! Gelukkig hoeft ze niet zo een kap om, als ze eraan gaat zitten moet ik een t-shirt omdoen of een handdoek. Damanya gaat zo lekker paardrijden, ik hoop dat ze dan even lekker diep gaat slapen. Lekker rustig voor mijn kleine dappere puppy!

2 Comments:

At 8:19 p.m., Anonymous Anoniem said...

Slaap lekker, kleine pup

 
At 8:38 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ach gossie... en dat op dierendag..

 

Een reactie posten

<< Home