EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

31.8.06

Kiekeboe!


Easter krijgt een beetje last van verlatingsangst! Als ik wegga, krijgt ze steevast een lekkere snack en moet ze op haar "plaats". De laatste week, weet ze niet hoe snel ze die op moet eten om vervolgens snel achter me aan te rennen naar de deur. Soms ben ik nog niet eens dóór de deur en staat ze alweer achter me. Als ik dan eenmaal bij de poortdeur ben, zie je dit!

2 Comments:

At 5:02 p.m., Anonymous Anoniem said...

Gelukkig heeft Mitch daar geen last van. We merken er niks van. Hij gaat niet graag in zijn mand, maar we hebben wel de indruk dat hij gaat slapen als wij weg zijn.

Knuffel voor Easter.

 
At 10:34 p.m., Anonymous Anoniem said...

hahaahah gave foto seg!!!!




gr maschinka en beaudine!!

 

Een reactie posten

<< Home