EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

19.9.06

Supergirl


Gisteravond weer naar les! Zo vreselijk als het vorige keer was, zo goed ging het nu! Apetrots was ik op mijn lieve schat! Alle oefeningetjes gingen zonder fouten en het uur was dan ook zo om! Suzanne, die les geeft, vindt Easter een grappige collie! Volgens haar zijn ze niet allemaal grappig maar zij heeft een leuk hoofd! Toch leuk zo een compliment ook al ben ik het dan niet met haar eens over de rest,want ik vind alle collies leuk! Maar goed, complimentjes over de mijne mag altijd!
Aanstaande zondag gaan we naar Culemborg ( eind rijden met mijn wagenzieke puppy! ) naar de doedag van de SHV om twee workshops ringtraining te volgen. Leek 22 oktober nog zo ver weg, nu is het nog maar een maand en staan we voor het echie in de ring! Een beetje oefenen en een paar goede tips kunnen dus geen kwaad! Ik hoop dat ze het net zo goed doet als gisteravond!