EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

4.10.06

Op dit moment.....






















Op
dit moment ligt mijn kleine lieve schat op de operatietafel bij de dierenarts! En dat nog wel op dierendag! Haar, in eerste instantie kleine navelbreukje,bleek al een forse te zijn en is niet naar wens dichtgegroeid. Het kan zomaar gebeuren dat ze op een warme dag, of als zij nog warm van het lopen of spelen is, ineens opstaat , er een stuk darm in het gaatje terechtkomt.(want het klontje vet,wat nu het gaatje voor de helft opvult wordt door de warmte dan vloeibaar) Dan zijn we verder van huis. Gisteren hebben de dierenarts en ik dus maar besloten het zo snel mogelijk te herstellen en tja....vandaag was er nog plek! Eerst wilde ik het niet meteen vandaag maar hij zei, we praten hier wél over een risico,ook al is de kans klein,het zou wél kunnen gebeuren en dan moet je het niet uitstellen. En ik vond dat ie gelijk had. Vanmorgen ben ik dus maar vroeg( 05:35 !) opgestaan en heb in alle vroegte lekker met haar geknuffeld. Ik had ook al een week een speeltje in huis, de zoveelste, en heb haar die gegeven en daar ging ze lekker mee spelen. Vanmorgen vroeg heeft ze dus al een beetje genoten van dierendag,en als ze straks thuiskomt wordt ze extra-extra verwend! De rosbief en de biefstuk liggen al klaar!

Deze foto heb ik vanmorgen vroeg (4 oktober dus) genomen.
Mijn kleine poes was getuige op de achtergrond !

1 Comments:

At 8:23 p.m., Anonymous Anoniem said...

En ik ga Mitch nog een knabbelstokje geven. Ik vind dit zo sneu, van Easter. Maar die wordt ook verwend door haar baasje ;-)

 

Een reactie posten

<< Home