EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

22.9.06

Hondenstrandje


Vandaag ben ik lekker vrij! Super want het is hartstikke mooi weer. Tijd om naar het strandje bij de Zegerplas te gaan! Nu kan dat eindelijk want mijn ouders zijn vandaag vertrokken met de caravan naar Duitsland en zodoende heb ik de Micra weer en dus kon ik met Easter op pad....
Voor de zekerheid heb ik de achterbank goed bedekt zodat áls ze weer gaat piesen ik niet zo'n klus eraan heb als eerst om de achterbank schoon te maken. Ze was dit keer ook niet zo bang om de auto in te gaan want haar misselijkheid lijkt minder te worden,ook al moet ik heel rustig blijven rijden. Bij het meer aangekomen mocht ze al snel los lopen. lekker snuffelen overal en ja toen hoorde ze een grote hond blaffen, die was al lekker het water ingedoken! In eerste instantie wilde ze al wegrennen,richting auto maar toen ik haar riep kwam ze toch. ( braaf! ) Na een hoop gesnuffel ging ze de lol ervan inzien en begon ze die reus uit te dagen. Later kwam er ook nog een Doberman zich ermee bemoeien dus weer wat engs......Uiteindelijk gingen ze allemaal door waar ze mee bezig waren en Easje wilde doorlopen. ik heb lekker met haar gespeeld,balletje gegooid enzo en toen ben ik maar terug gaan lopen anders zouden we te ver gaan. Nu was er niemand meer bij het strandje dus ben ik op het bankje gaan zitten in de zon, Easter lekker de boel aan het verkennen. Helaas duurde dit niet lang en kwam er een Labrador aan die natuurlijk meteen in het water lag! In plaats van naar zijn baasje te gaan moest ie steeds mij hebben om de bal in het water te gooien en zich eens flink uit te schudden. Toen ik zei dat ik dit niet fijn vond, zei ze: "Je hebt toch zelf ook een hond? " Belachelijk, zei ik,want ik kies voor een ras wat niet van zwemmen houdt! ( uitzonderingen zijn er altijd,maar dat hoeft zij niet te weten!)
Afijn, ze ging lekker weg en na een tijdje ik ook want ik moest de kids gaan halen om 12 uur. Op het laatst heb ik nog een paar mooie foto's gemaakt en ben heel rustig, heel blij, weer naar huis gereden! Ja,dit is voor herhaling vatbaar!

1 Comments:

At 8:56 a.m., Anonymous Anoniem said...

Volgende gaan Jess en ik ook mee hoor! Lijkt me wel gezellig...
Kus Purk

 

Een reactie posten

<< Home