EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

29.8.06

Boefje

Easter wordt met de dag ondeugender! Gooit ze geen bekers melk om van de tafel, springt ze wél weer op de bank! Toen ik vanmorgen beneden kwam,lag ze languit,op haar rug,met de pootjes omhoog te snurken! Ohhh,en dat is me daar een lief gezicht...maar het mag niet van me! En ze weet het,want toen ze wakker werd, sprong ze er meteen vanaf, die ondeugende boef! Stiekem moest ik er dus wel om lachen, maar als ik nu naar mijn bank kijk, kan ik wel janken want die zit helemaal onder de haren. Zucht.....
Gisteravond ben ik weer met Easter naar puppycursus geweest,gelukkig gingen we nu wat andere dingetjes doen want ik werd het wel een beetje zat hoor, steeds hetzelfde. We hebben nu het commando "naast" gedaan en beloningen niet uit de hand maar vanaf de grond gedaan en ik moet zeggen dat het weer aardig goed ging. Ze was alleen weer niet zo gulzig met kluifjes eten want ze was heel erg misselijk. Ik ben erachter nu dat ze wagenziek is, steeds als we weggingen wilde ze al niet eens in de richting van de auto lopen en moest ik haar steeds erheen trekken of tillen. Het ging maar niet over terwijl ik toch steeds leuke dingen met haar ging doen. Op cursus adviseerden ze me haar te voeren in de auto ( zoiets als benchtraining maar dan in de auto) maar ook dat lukte niet.Nu gaat ze standaard over haar nek tijdens het rijden en ben ik dus tot de conclusie gekomen dat ze wel wagenziek moet zijn! Ik zal eerdaags de dierenarts eens bellen, want er moet toch wel iets tegen te doen zijn? Tips zijn dus van harte welkom!

2 Comments:

At 11:43 p.m., Anonymous Anoniem said...

Mitch vindt autorijden gelukkig erg leuk en wordt ook niet ziek. Ik hoop dat het snel beter gaat.

 
At 11:20 a.m., Blogger EasTerTimE said...

@ Must Love Demi
Zoals ik al zei,helpt "benchtraining" in de auto niet.....
Die druppels zijn wél een goed ideetje! bedankt! groetjes.....

 

Een reactie posten

<< Home