EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

11.9.06

Puky


Zaterdagmorgen kwam ik nietsvermoedend de trap afgelopen, vond het wel een beetje vreemd ruiken maar vond het verder niet verdacht ofzo...... kijk ik naar rechts: NEE HÈ!!! Easter had op de bank gek....! Shit! Daarom mocht ze dus niet op de bank! Niet vanwege de haren,die laten de katten tenslotte ook achter, niet vanwege het graven op mijn bank, ik heb mijn leren inmiddels verruild voor een stoffen, maar simpelweg omdat mijn huisdieren altijd zo nodig op mijn bank willen spugen! Waarom doen ze dat toch?! Ze bevuilen van nature toch ook niet hun mand of bench?! Maar wél dus mijn bank! Boos worden kon ik eigenlijk ook niet op mijn moppie,ze had me toch wel door,want dat bekkie betrok helemaal. Nu heb ik maar een plaid op de bank maar daarmee geef ik haar dus wel toestemming vind ik om erop te gaan liggen, nou ja, jammer dan...... ze is toch veel te lief!