EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

6.9.06

Lipstick on my Collie



Het is niks dat ik een levende tuttie in huis heb nu,maar elke keer zit Easter weer onder de lippenstift! Het is ook zo lekker om met haar te knuffelen maar zo'n snuit met rode vlekken is ook een beetje raar!
Maandagavond was ze niet om te knuffelen, toen had ze me zo voor schut gezet op de puppycursus! Ze liep alleen maar met haar lange snuit over de grond te zoeken naar lekkere kruimeltjes of ze keek naar de andere hondjes ,maar aandacht voor mij, ho maar! Nu had ik afgelopen week ook niet zo gek veel geoefend dus was het ook best een beetje mijn eigen schuld maar ze kan het veel veel beter! Echt een leuke les was het dus niet maar..... Easter heeft niet gespuugd in de auto! Naar Gerda's tip om wat rustiger te rijden is het me dus gelukt,ook al voel ik me best truttig als ik een bochtje neem, maar voor Easty doe ik alles!

3 Comments:

At 1:34 p.m., Anonymous Anoniem said...

Het zit zeker in de familie, of het hoort bij de leeftijd.
Dinsdag had ik les en sommige oefeningen, doet hij heel goed. Dus voor de les had ik dit verteld. Maar toen ik les had, vergeet het maar. Écht alles uitproberen. Iedere keer iets pakken uit de berm, slecht lopen, grrrr. En dan kom je thuis, dan istie moe. Mitch ligt lief te slapen en dan is hij toch wel om te knuffelen ;-)

 
At 1:38 p.m., Blogger EasTerTimE said...

@ Anja
Nou daar ben ik toch wel een beetje blij om hoor om dat te lezen!

 
At 1:56 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hoi ja meiden jullie hondjes zijn lekker aan het puberen,dat hoort bij de leeftijd,heb ik met Rockally verschrikkelijk gehad. Eerst moest hij alles voordoen want hij begreep het gelijk. Toen ineens deed hij alles verkeerd.moest hij gaan lopen ging hij liggen, moest hij af ging hij lopen.Ben weleens huilend thuis gekomen, maar het gaat vanzelf weer over.Hoort bij delange snuiten en het wisselen periode.Zijn net kinderen.Gerda

 

Een reactie posten

<< Home