EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

28.8.06

Muis


Vandaag is het precies een jaar geleden dat mijn lieve Ladymuis is ingeslapen.... Ik weet het nog als de dag van gisteren: ik kwam zaterdags uit mijn werk en zag dat ze zich niet lekker voelde. Zondagochtend lag ze te kermen van de pijn en ben ik nog met haar naar de dierenarts geweest. Die kon alleen maar gissen en gaf antibiotica en pijnstillers mee. Als het de volgende dag niet verbeterd was, moest ik weer komen ,dan zou ie bloed afnemen...... helaas heeft ze die morgen niet meer gehaald:op het moment dat ik mijn kussen en dekbed aan het instaleren was om bij haar te gaan liggen is ze zelf ingeslapen......
Ik had nooit gedacht dat ik binnen een jaar al weer een hondje zou hebben rondlopen maar mooi wél dus! Gelukkig is Easter ook zo een lieverd en heb ik er geen spijt van. Vergelijken kun je ze natuurlijk niet,maar stiekem doe je het toch een beetje. Toch lijken ze gewoon op elkaar,doen ze dezelfde gekke dingen als, graven op de vloer, gekke lippies trekken, zelfde geluidjes maken, kieskeurig zijn met eten en ga zo maar door! Waarschijnlijk zit het m gewoon in het ras en doen ze allemaal zo,maar toch!

2 Comments:

At 9:57 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ik denk dat het deels het ras is en deels de goede zorg van het 'vrouwtje'

 
At 6:55 p.m., Anonymous Anoniem said...

Mitch maakt ook gekke geluidjes en soms is het grappig en gezellig. Je kunt aan zijn geluidjes horen als hij blij is. Ik heb dit bij mijn andere honden niet gehoord.

Groetjes van de baasjes van Mitch

 

Een reactie posten

<< Home