EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

10.1.07

Gekkerder dan gek...
















Zo, alles is weer redelijk normaal nu, alle drukte van de Decembermaand vervaagt weer en nu krijg ik eindlijk weer eens even gelegenheid om een stukje te schrijven! Je moet natuurlijk ook wel weer wat hebben om over te schrijven maar dat heb ik vandaag hoor.... Weet je nog dat kattenluikje, die waar Easter zo zielig door zit te kijken als ik via de tuin wegga? De laatste tijd was er wat mee..... ik begreep niet waarom, maar het luikje viel niet meer zo soepeltjes dicht en zo.....soms stond ie gewoon helemaal open en stonden de gordijnen bol van de wind die erdoorheen kwam ! Van de week had ik eindelijk door hoe het toch komt.... Easter ligt er uren door te turen! Ze gaat gewoon voor de deur op het matje liggen met haar neus door het luikje ! Nou ja! Het is echt geen gezicht, je ziet alleen een lijfje en oortjes en dan houdt Easter zeg maar op ! Lekker eigenwijs is het natuurlijk wél! Alleen een beetje jammer want door de druk van haar koppie past alles niet meer zo soepel in elkaar, ach wat maakt het ook uit, als zij het naar d'r zin heeft zo...!
Trouwens, zondag komt Loekie, de fokster van mijn lieverd, de stambomen zijn eindelijk binnen, die komt m eventjes brengen en neemt een pupje mee op visite ! Liefffff ! Ben benieuwd hoe Easter gaat reageren ! Wordt vervolgd.............

3 Comments:

At 6:25 p.m., Anonymous Anoniem said...

Leuk! Het is een lieve pup. Mitch heeft er al mee gespeeld, dat ging goed. Veel pleziet hoor! En laat Easter maar lekker gluren door het luikje. Mitch vindt het ook wel gezellig om buiten te kijken.

 
At 1:39 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hoe komen de katten dan binnen? twee keer op zijn neus krabben? Afijn, we hebben de rotjes en knallen van oud en nieuw weer gehad en life goes on zonder de hond om 05.00 uur uit te laten omdat hij de rest van de dag niet uit wil vanwege het vuurwerk. Happy nieuw jaartje allemaal!! Huis

 
At 10:31 a.m., Blogger EasTerTimE said...

Ach, zoveel moeite hadden jullie er toch niet mee, laat naar bed en vroeg weer op?! Ik zou het altijd blijven doen als ik jullie was...hihi! groetjes!

 

Een reactie posten

<< Home