EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

1.12.06

Haar


Hè hè, eindelijk tijd om weer eens iets over Easter te vertellen én een mooie foto om erbij te zetten! Waren de eerste borstelbeurten nog maar een beetje kammen hier en daar, nu is dat wel even anders! Easter heeft nu meegemaakt hoe het is om een dikke vette knoop achter haar oren te laten ontklitten! En leuk dat ze het vond...... NOT! Toen ik richting snaaikastje liep, kwam ze vrolijk achter me aangehuppelt maar toen ze zag dat ik in plaats van een lekker runderlongetje mijn bakje met kammen, borstels, scharen en hondenparfum, pakte, was ze zo weer vertrokken! Lekker pech voor haar want ik had haar zo te pakken en tilde haar op tafel. Toen was ik natuurlijk lang zoet met dat oortje en later de rest want mevrouw krijgt me daar toch een haar nu! Maar wél mooi hoor, van mij mag het nog meer! Toen ze uiteindelijk helemmal ontklit was en helemaal opgeborsteld heb ik in de tuin maar meteen een foto gemaakt aan het showlijntje en ik moet zeggen, het resultaat vind ik helemaal niet verkeerd! Jullie?

2 Comments:

At 5:11 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wat is me dat toch een waanzinnig mooie hond aan het worden zeg. Als die geen prijzen gaat halen. Tenminste niet zo'n mager koppie als je wel eens meer ziet lopen..

* Applaus voor de kammer *

 
At 4:39 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik weet het, een hele klus dat borstelen. Maar je heb daarna wel eer van je werk. Ze ziet er mooi uit :-)

 

Een reactie posten

<< Home