EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

12.11.06

Alf-de van de Elfde


Afgelopen week heb ik heel veel gewerkt en had dus weinig tijd om wat te schrijven. Erg veel gebeurde er ook niet maar maandag de 6e was ik toch wel heel erg blij! S' avonds was namelijk de laatste les van puppycursus! Ik had in die laatste les ook totaal geen zin meer, maar Damanya des te meer! Ik heb haar lekker meegenomen en ben zelf aan de kant gaan zitten kijken. Het ging haar eigenlijk best goed af en heel eventjes twijfelde ik toen ze vroeg of zij zelf niet door mocht gaan met lessen. Ik dacht aan de komende kou, het donker, de race tegen de klok als ik s' maandags laat uit mijn werk kom en natuurlijk het verplichte oefenen de hele week."Nee schat we doen het niet", zei ik dus en ze was een beetje teleurgesteld. Met Suzanne heb ik afgesproken dat ik het aankijk, dat als er problemen zijn, ik haar zo weer kan bellen en terug kan komen op les. Maar ik verwacht geen gekkigheid...... ehhhm.... niet van Easter tenminste, maar van die andere piepels hier in huis.....?! Ach, het mag vandaag, het is tenslotte de elfde van de elfde! Even voor alle duidelijkheid: dit zijn synthetische varkensoren voor Easter, neppers dus op basis van soja. Beter dan die vieze stink echte, nog met haar erop, maar Easter vind deze neppers maar niks!

2 Comments:

At 10:23 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hmm, ruik jij aan varkensoren dan ?

 
At 12:21 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik ga op dit moment ook niet door met lessen met Mitch. Hij kent de oefeningen die wij willen om rustig met hem om te gaan. Mocht het toch niet lukken kan we altijd nog kijken. Maar Eric en ik hebben ook geen zin, lessen in de kou, verplicht oefenen. Maar tijdens de wandelingen en in huis blijf ik wel oefenen.

Groetjes Eric en Anja

 

Een reactie posten

<< Home