EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

13.12.06

Verslingerd!


Ik had het kunnen weten!!! Gisteravond heb ik de kerstboom opgetuigd en dat vond mijn lieve lange puntneus natuurlijk reuze interessant, dat begrijp je! Was ie buiten in de tuin al heerlijk geparfumeerd door de kat des huizes, binnen bemoeide Easter zich er ook graag mee! Als ik even niet oplette had madame weer een roos of slinger te pakken! En ze is nu zo snugger dat ze lekker wegkruipt als ze iets gepikt heeft dus zie zo'n slinger maar eens te pakken te krijgen! Buiten dat was het natuurlijk ook nog eens geen gezicht zeg! Hihi ! "Maar ja, als het nu al zo gaat, hoe moet het dan als ze helemaal in haar eentje is vannacht? " dacht ik nog....... Inderdaad,maar het viel nog mee. Hij staat nog wel, mijn mooie boom, maar de onderste slinger is verdwenen, die ligt in stukjes door de hele kamer! Gelukkig heb ik alleen maar stoffen roosjes en veertjes in mijn boom, want vandaag of morgen ligt ie natuurlijk omver.............. dat zit erin! Stoute Easter, tja, zij heeft natuurlijk niks met kerst, ik wel, maar wacht maar! Ik sloop de paastakken!!!

7 Comments:

At 3:57 p.m., Anonymous Anoniem said...

Paastakken slopen ?

't Is bij de konijnen af...

 
At 3:38 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wij moeten de boom nog zetten? Mitch is dol op papier. Ik had een briefje onder een asbak gelegd. Wij komen net thuis van boodschappen doen. Asbak staat op het rándje van de tafel. Briefje in kleine stukjes door de kamer. En de eerste kerstkaart, daar staan zijn tandjes in ;-)

 
At 1:39 p.m., Blogger EasTerTimE said...

@Anja
Het is echt vreselijk, ze sleept de kerstboom zo een meter van de muur af! Het is dat het snoer van de lampjes vastzitten in het stopcontact anders staat ie nog eens in de keuken ofzo! Nee, ik denk dat deze boom de kerst niet eens haalt! Succes dus met het opzetten van jullie boom!

 
At 4:41 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wij hebben vanmiddag de boom gezet. Ik heb Mith een bot gegeven anders loopt hij heel de tijd voor je voeten.
We gingen daarna even weg en hadden zoiets van....toen we thuis kwamen stond alles er nog, maar we zijn er nog niet ;-)

 
At 8:38 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hahahaha, ze heeft wel humor hoor, die Easterdepiester!!!
Leuke foto trouwens!!

Liefs,
Purk

 
At 6:17 p.m., Anonymous Anoniem said...

Nou ja zeg wat een ondeugende familie heb ik,ik blijf er netjes van af,alle ballen en slingers hangen nog,Soraya

 
At 9:50 a.m., Blogger EasTerTimE said...

@ Soraya
Ja maar jij hebt allemaal leuke en lieve vriendjes om je heen om mee te spelen..... das niet eerlijk! Die wil ik ook! Prettige kerst lief zusje!

 

Een reactie posten

<< Home