EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

28.12.06

Lampion Champion


Pfff......zo schrijf ik dat ik mijn kerstboom heb opgezet en zo kan ik al weer vertellen dat ik 'm al lekker weer heb opgeruimd! Werkelijk deze kerst is voorbij gevlogen gewoon! Ik wilde nog een mooi plaatje schieten van mijn lieve pup bij de boom maar hoe gek ze ook op dat ding was, ze wilde niet netjes voor de boom blijven zitten! Volgend jaar dan nog maar eens proberen! Zoals ik al schreef, is de kerst en de dagen daaraan vooraf in rap tempo voorbij gegaan want zoals sommige van jullie weten, werk ik in de mode en wordt er van je verlangt extra koopzondagen en avonden en in mijn geval ook dagen te komen werken. Dat weet je van te voren maar als het zo ver is, valt dat altijd een beetje tegen want echt lekker de tijd voor mijn hondje heb ik dus niet gehad! Het begon allemaal zo rond 16 december, toen hield de buurtvereniging haar jaarlijkse kerstlampionnenoptocht. Erg gezellig is dat altijd én zeer goed voor hondjes van 8 maandjes oud! Want voorop loopt altijd een drumband en ik dacht, mwah, goeie oefening voor de knallen aan het eind van de maand! En leuk dat Eastertje het vond..... niet! Maar goed ze moest toch meelopen en aan het eind van de wandeling deed ze dat dus ook heel keurig en was ze gewend aan voornamelijk de drums. Mooi zo, weer een ervaring rijker, voor drumbandjes hoeft ze niet meer bang te zijn voortaan! Daarna ben ik alleen maar gaan werken, werken en nog eens werken..... en denk nou niet, ach gossie zielig zeg, is die hond de hele dag alleen, want er is altijd iemand thuis hoor! Daar zorg ik wel voor!
Tweede kerstdag had ik eindelijk een uurtje de tijd om de kam en borstel weer uit de kast te halen want dat was ook nodig zeg! Echt, het is schitterend al dat haar en ik kon er bij Lady alleen maar van dromen maar o o, wat een ramp als je het een paar daagjes overslaat achter de oortjes!
Easter was dan ook helemaal niet blij met me, maar ja, het moest eventjes gebeuren en nu ziet ze er weer helemaal tip top uit!
Vanaf nu ga ik het weer helemaal bijhouden! en mijn weblog ook!

1 Comments:

At 3:25 p.m., Anonymous Anoniem said...

Leuk stukje. Mitch heeft ook een mooie volle vacht en inderdaad veel borstelen.
Ik hoop dat Easter niet bang is van het vuurwerk!
Fijne jaarwisseling voor allemaal! Een knuffel voor Easter.

 

Een reactie posten

<< Home