EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

25.11.06

Ragdoll


Easter is blij. Blij omdat ze nu eindelijk haar favoriete speeltje mag hebben! Deze gebruikte ik altijd op cursus en omdat dit ding het leukste-gaafste én mooiste moest blijven, mocht ie nooit in huis slingeren. Nu dus eindelijk wél en hoor je de hele dag gepiep want die zit er ook nog eens in! Easter is ook een beetje druk de laatste dagen, ik weet niet wat het is, storm op komst misschien?! Van de week nam ze me ook steeds in de maling als ik haar uitliet, normaal gesproken gaat ze keurig opzij als er een fietser aankomt en ik waarschuw haar, maar deze keer ging ze rondjes om die fietser heenrennen! Echt om je dood te schamen! Maar ja, in huis is ze dan weer superlief en braaf, dan ben je het zo weer vergeten! Afgelopen week moest ze best lang alleen zijn en ik hield er dan ook rekening mee dat ze wel eens iets gesloopt zou kunnen hebben , maar nee, alles was nog heel. Als ik s' morgens de kleren klaar leg voor de kinderen, ben ik steevast een paar sokken kwijt, daar loopt Easty dan weer mee! Pak ik ze af, loopt ze een rondje en heeft ze weer een onderbroek te pakken! Dus ondeugend is ze wél, maar dan leuk ondeugend!
Vanmiddag heb ik op de markt weer een paar lekkere kluiven gekocht, voor dinsdag als ik moet werken, dan heeft ze in ieder geval wat te doen totdat ze wordt uitgelaten en verveelt ze zich niet zo! En ik ga weer wat geruster aan het werk!

2 Comments:

At 3:34 p.m., Anonymous Anoniem said...

beetje druk , maar wel heel lief is ze hoor ;-)

 
At 11:06 a.m., Anonymous Anoniem said...

Lijkt wel een beetje eop Mitch. Als Mith iets pakt als hij losloopt, zeg ik 'nee', hij moet het dan loslaten. Hij laat het dan ook los, krijgt een klik en een beloning en floep daar gaat meneertje weer en heeft weer iets te pakken. Hij heeft de afglopen dagen energie voor tien en is ook ondeugend.

 

Een reactie posten

<< Home