EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

31.12.06

Oud en nieuw....



Het wordt al wat later op deze oude-jaars-dag.... elk uur wordt het geknal meer en meer..... ook Easter vindt het nu niet leuk meer! Af en toe is ze heel stoer en blaft ze de knallen tegemoet, maar over het algemeen is ze bang. Tja, je zou ook maar een hond, kat of eend zijn op deze dag.... je snapt er toch geen bal van!?! Dat stomme geknal, ook ik zie de lol er écht niet van in, maar ja!
Dus ik hoop maar dat het straks om 12 uur erg mee zal vallen, dat ze al hun dure eurootjes in één keer de lucht in zullen knallen, niks bewaren voor morgen of overmorgen, zodat mijn Easje weer snel vrolijk mee naar buiten durft!!

2 Comments:

At 10:18 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hoi
Ga het nu nog één keer proberen.Heb verschillende keren in je weblog geschreven maar niets komt erin,of wis je het soms gelijk?? haha. Had geschreven jullie vanzelf ook de beste wensen en al het goede voor 2007 met de kinderen en Easter. Soraya is totaal niet bang voor vuurwerk.Noëlle en Nikita wel, maar die hebben haar gelukkig niet aangestoken. We hadden hier s nachts nog een giga onweersbui,echt een werkelijk natuurgeweld,maar soraya sliep gewoon door[helaas die andere twee meiden niet]Ook wilden wij natuurlijk een foto maken van Soraya bij de kerstboom, het was uiteindelijk haar eerste kerst, jaja fotoos gemaakt,maar je wilt het niet weten,ziet er echt niet uit. oren in de nek en grote kokkerogen. Toen lag ze heel lief te slapen, daarom de grote kerstman [83cm] zachtjes naast haar gezet,zovan Santa waakt over je!! Ja dag,weg was ze alweer.Dus dat was geen succes. Soraya's stamboom hebben we inmiddels binnen,dus ze is geen straathond meer,maar nu echt She will be loved v. Shariza. Wij zijn maar wat trots op ons "goudhaartje"een geweldige hond met een giga leuk karakter.Nergens bang voor en de hele dag buiten spelen ,wat voor weer het ook is.
Eén dezer weken zal Mitch ook bij ons op bezoek komen, kijk er echt naar uit.Jammer dat we van Demi niets meer horen.
Hopelijk wordt dit stukje nu wel geplaatst en leest Kim het.Knuffel aan Easter en de groetjes aan de rest van de familie
Doeii Gerda

 
At 10:10 a.m., Blogger EasTerTimE said...

@ Gerda,
Zoals je ziet, is het gelukt om je reactie te geven! Ik weet ook niet waar het aan ligt, deze keer heb ik niks gewist, haha!
Ik bel je gauw, liefs Juanita

 

Een reactie posten

<< Home