EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

18.10.06

Beetje dom !

Gisteren tijdens een uitbundige knuffelbui met Easter kwam ik er achter dat de dierenarts een hechting over het hoofd had gezien in haar buikje. Beetje dom dacht ik nog. Toen ik eenmaal de buik van Easter kon bekijken - ze dacht natuurlijk dat ik lekker wilde spelen en was lekker wild - zag ik de nylondraad gewoon nog zitten. Dus ben ik vanmorgen maar weer naar de dierenarts gelopen om ook de laatste hechting te laten verwijderen. Vandaar mijn -beetje cynisch- plaatje met een dikke 'Oeps' voor de dierenarts !

3 Comments:

At 10:17 a.m., Anonymous Anoniem said...

Een leuke bijnaam voor je dierenarts zou 'vergeet-me-nietje' zijn...

 
At 1:22 p.m., Anonymous Anoniem said...

Dat was ik niet deze keer Gerda
haha

 
At 11:21 a.m., Anonymous Anoniem said...

Wie weet leest hij je log ook, lol

Groetjes Anja

 

Een reactie posten

<< Home