EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

6.10.06

Vrijdag 6 Oktober


Vandaag is Easter weer redelijk de "oude": Ik weet haast wel zeker dat ze geen pijn heeft, zeer zeker niet!Ze is weer lekker speels, een beetje té, af en toe, en ondeugend.
Vanmorgen heb ik vrij genomen zodat ik haar goed in de gaten kan houden en vanmiddag is ze ook niet alleen en daar ben ik wel heel blij om. Je weet toch maar nooit of ze eens even uitgebreid gaat kijken ( met haar mond ) wat die meneer in die witte jas toch met haar buikje heeft gedaan!
Verder wil ik iedereen bedanken die met hele lieve woordjes hebben gereageerd op mijn stukjes én die mensen die ik aan de telefoon gesproken heb natuurlijk! Morgen moet ik ook werken dus het zal wel zondag zijn wanneer ik laat weten hoe het met haar gaat! Tot dan!

2 Comments:

At 10:47 p.m., Anonymous Anoniem said...

Het is nu zondag en ik had eigenlijk wel een update verwacht. Zeker lekker in de zon wezen wandelen op de dijk he ?

 
At 4:49 p.m., Blogger EasTerTimE said...

@anonymous... sorry, je hebt helemaal gelijk! Vandaag twee postjes, heb je lekker wat te lezen!

 

Een reactie posten

<< Home