EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

5.10.06

The morning after...


Het gaat vandaag eigenlijk heel erg goed met Easter! Ze is al weer lekker bezig de katten uit te dagen en ze speelt ook weer lekker met haar collieknuf en alle andere toys. Op de foto zie je dat ze ook al weer lekker ligt te kluiven. Af en toe wordt ze helemaal kriegelig:de hechtingen zullen dan waarschijnlijk trekken en gaat ze heel maf lopen. Of als ze loopt, neemt ze ineens een reuze stap zodat ze met haar achterpoot "toevallig" bijna haar buik raakt. Verder kun je eigenlijk nauwelijks aan haar merken dat ze gisteren zo'n nare dag had en dat is maar gelukkig ook! Haar pilletjes gaan ook zonder moeite naar binnen: ze is nog te foppen als ik ze in een stukje kaas prop! Verder heeft Easter genoten van de rosbief, en wat dacht je van die malse biefstuk????

3 Comments:

At 4:28 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ach gossie, je hebt haar gelukkig lekker vertroeteld!! Goed dat ze weer een beetje levendig is!!
Geef haar maar een dikke knuffel van mij en Jessie!!

 
At 6:47 p.m., Anonymous Anoniem said...

O maar dat zou ik ook wel lekker vinden,fijn dat je weer opknapt.Liefs Soraya en de rest van het mensenspul

 
At 7:57 p.m., Anonymous Anoniem said...

Fijn dat het weer beter gaat. Verwen haar maar hoor :-)

Pootje van Mitch en groetjes van Anja

 

Een reactie posten

<< Home