EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

10.10.06

Terug in de tijd....


Voordat ik vorige week naar de dierenarts ging en het hele gedoe met opereren in sneltreinvaart in scène werd gezet , zijn we nog naar Joop en Gerda en al hun lieve collies geweest! Voor Easter was het leuk om haar mooie zus Soraya te ontmoeten en voor ons was het gewoon gezellig. Lekker kletsen, fotootjes kijken, hondjes bewonderen, wijntje erbij.... Het was nog lekker weer en we zaten eerst lekker buiten, tussen alle hondjes in. Toen waren Soraya en Easter nog vrij rustig en had Soraya zo iets van "Hé, wat doet die indringster hier? " Maar later in de middag gingen we naar binnen en bleven zij in de tuin............ nou dan weet je het wel! Als gekken renden ze achter elkaar aan, én rennen én spelen samen! Ja, ze hebben Gerda aardig geholpen met onkruid wieden die zondag! Natuurlijk kon het niet uitblijven dat Soraya weer half in de vijver viel en dus lekker onder de blubsie zat, evenals Easter dus. Ik had mijn showlijntje meegenomen voor een paar mooie duo-foto's maar daar is dus niks meer van gekomen. Dat begrijp je! Ik heb nog wel een aktie-foto kunnen maken, van de twee mooie dametjes samen aan het spelen!

2 Comments:

At 7:51 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wat een mooie foto. Die zijn ook al groot net als Mitch :-)

 
At 11:06 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hoi Easter
Ja wat hebben wij er een lekkere puinhoop van gemaakt he, moeten we zeker eens overdoen. Maar dan moet jij ook wel helemaal de vijver in hoor, dat is pas echt leuk, en daarna door die losse aarde heen, nou je zag hoe je er dan uit komt te zien. Wat denken die twee nou, fotoos maken samen?? dit was toch veel leuker. Liefs Soraya

 

Een reactie posten

<< Home