EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

10.10.06

Dinsdag 10 Oktober


Sorry, het is al weer dinsdag en nu pas vertel ik jullie hoe het met Easter gaat. Eigenlijk merk je niks meer aan haar, ze is weer gewoon de oude Easter maar dan met een stoppelbuikje! Gisteren zijn we ook maar gewoon naar puppycursus gegaan. Damanya mocht deze keer eens mee, dat wilde ze al zo lang. En omdat ik vond dat Easter zo zielig was en vast niet alle oefeningen hoefde te doen ( beetje overdrijven tegen de juf natuurlijk! ) kon dat deze keer wel. Van mij mocht ze alles, behalve "lig" want er ligt nl. van dat vieze grind daar waar we trainen en dat lijkt me minder geschikt met haar wondje. Gelukkig deden we die oefeningen niet maar wel ineens iets anders waar Easter heel erg goed in is! Op de tafel, betasten en tanden kijken! Nou! Poe poe, dat doet ze hier zo vaak, want ik borstel haar op de tafel! Ondanks dat we de hele week niet geoefend hadden, deed ze alle aandachtsoefeningen perfect dus het was erg leuk! In het groepje na ons zit trouwens een Sennen-pupje die , als ie 5 maanden is, ook geopereerd moet worden aan zijn navel-breuk(je)! Wel toevallig, want men zegt dat het zeer zeldzaam is!
Na afloop hadden Kim en ik afgesproken bij de parkeerplaats, zo kon Damanya ook Demi weer eens zien. De laatste keer was nog in het nest.De zusjes hebben heerlijk met elkaar gespeeld en Easter was bij thuiskomst weer helemaal moe! Net als Damanya.....Damanya......