EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

13.8.06

Kruimeldief


Het is om gek van te worden! Je kunt geen schaaltje chips ,boterham of glas melk meer op tafel neerzetten of mevrouw met haar lange puntneus zit erin te snuffen!! Het lijkt wel een uitgehongerd asieldier! Ik hoop dat het snel weer overgaat! By the way,ik las dat Demi al een fietsenrekje heeft,Easter nog niet maar haar tandjes zitten al wel een beetje los. Zal wel niet zo lang meer duren en ik hoop dan dat ze met haar tandjes,ook haar geschooi een beetje verliest!

2 Comments:

At 10:52 p.m., Anonymous Anoniem said...

Jeetje wat wordt ze groot zeg...

 
At 11:32 p.m., Anonymous Anoniem said...

Gelukkig schooit Mitch nog niet. Maar hij zit wel steeds vaker voor je neus te kijken wat je hebt. Wij geven hem niks. En de visite krijgt van ons ook te horen, om hem niks lekkers te geven. Mitch eet ook niet veel hondenkoekjes. Bij de oefeningen geef ik hem als belonning een brokje, dat heeft hij liever.

 

Een reactie posten

<< Home