EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

22.8.06

Schaapjes tellen


Vandaag ben ik met Easter naar de schapen geweest,eigenlijk is dat hier vlakbij maar ben er nooit heengelopen. Je zou niet zeggen dat Easter een herdershond is, ze vindt ze maar eng! Mooie plaatjes levert het wel op,heel attent is ze hier. Jammer dat ik mijn gewone camera niet bij me had,maar wel mijn gsm! Maandag is de school van de kids weer begonnen dus ik heb eindelijk Easter weer voor mezelf! De puppycursus is ook weer begonnen gisteren en ze waren reuze enthousiast over Easter's vorderingen dus ik mocht na een kwartiertje naar de "gevorderde", zo trots dat ik was!!!!

4 Comments:

At 7:39 p.m., Anonymous Anoniem said...

heey halo
leul seg!!!



gr.beaudine!

 
At 9:07 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hallo,

Knap hoor van mijn zusje. Ik doe ook goed mijn best ;-)

Pootje van Mitch

 
At 4:01 p.m., Anonymous Anoniem said...

Zo, zo, grote meid hoor, die Easter!!
Je zult zien, over een tijdje is ze schapendrijver, hihihi!!

Groetjes,
Manon & Jessie

 
At 11:08 p.m., Anonymous Anoniem said...

hey de foto is eindelijk gelukt!!



GR.chiara,meagan en beaudine.

 

Een reactie posten

<< Home