EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

5.8.06

Verstoppertje


Easter is al heel goed in tennisballetjes zoeken! Van de week heb ik het stapje voor stapje met de kids aangeleerd maar door de drukte ben ik er niet aan toe gekomen dit nog een keer te doen..... tot vanavond! Ik had de balletjes verstopt en ik hoefde maar "zoek" te zeggen en ze ging meteen met die lange speurneus over de vloer! Ze had ze vrij snel! Echt heel gaaf is het als je merkt dat zij er ook plezier in heeft! Dat zit en af en blijf, dat vindt ze best leuk hoor,voor iets lekkers,maar zoeken vindt ze geweldig!!!!!

1 Comments:

At 11:20 p.m., Anonymous Anoniem said...

Dat kan Mitch nog niet, wel een idee....

 

Een reactie posten

<< Home