EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

8.8.06

The Beach


Gisteravond zijn Easter ik samen met mijn nichtje Manon en haar hond Jessie naar Noordwijk geweest. Wij hadden die afspraak een tijdje geleden al gemaakt want wij dachten,7 augustus is het lekker weer,geen harde wind,geen regen en daarna lekker een terrasje pakken! Nou ,mooi niet dus! Het waaide écht super hard en het was koud en het miezerde! Maar goed,wij lieten ons niet kennen en zijn toch een stukje gaan wandelen met ze. Easter vond het eerst wél een beetje raar,dat zand en die wind maar later ging ze toch wel Jessie uit lopen dagen en gekke bokkesprongen maken! Omdat het erg rustig was durfde ik uiteindelijk de gok te wagen en haar los te laten...en dat ging heel erg goed! Ze bleef keurig bij me in de buurt! Na een tijdje zijn we teruggekeerd,ik schrok nog wel want ik dacht dat we iets minder ver waren gelopen,maar het was nog wel ok. Easter huppelde nog steeds dus heel moe was ze niet. We zijn toen toch maar even een strandtent ingedoken en hebben eerst thee gedronken. Daarna konden we het niet laten en bestelden twee heerlijke koppen warme chocolademelk met slagroom! Het weer was er echt naar!!!

3 Comments:

At 4:01 p.m., Anonymous Anoniem said...

Zo te zien genoten ze wel. En de baasjes hebben het ook fijn gehad. Leuk hoor!

Pootje van Mitch

 
At 4:33 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hey ik zie dat jullie enkhuizen bezocht hebben, waar wonen jullie dan? wij hebben ook een schotse collie pup van 11 weken nu. Boy heet hij.. Groetjes Esther

eem.veerman@kpnplanet.nl

 
At 11:15 a.m., Blogger EasTerTimE said...

@esther
Dat zijn wij niet,dat zijn Joop en Gerda Piersma van Soraya! Kijk maar bij mijn link......Wij hebben goed contact en sturen elkaar vaak mail en foto's,vandaar dat ik soms ook een grappige foto van Soraya op mijn weblog zet!!!!
Leuk dat je ook eens mijn weblog bezoekt,zie soms ook reacties van je op Mitch's weblog!
Groetjes, Juanita

 

Een reactie posten

<< Home