EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

27.1.07

Chester


Ik weet het niet hoor! Ik zit al dagen te denken wat ik nou eens zou kunnen vertellen over Easter maar om eerlijk te zijn, weet ik het niet ! Eigenlijk doet ze even niet zo maf, nou ja, eigenlijk wél, maar lekker maf doen is voor Easter namelijk "gewoon" doen. Easter vermaakt zich prima: ze is nauwelijks nog alleen thuis, wordt steeds meer de baas over die twee katten hier, mag al aardig langer wandelen en aangezien ik de auto nu tot mijn beschikking heb (eindelijk!) gaan we nogal eens wandelen bij het hondestrandje. Daar heeft ze niet zo'n last van fietsers, want daar is ze niet zo gek op, en kan ze gemakkelijk los lopen. Met de dag wordt ze aanhankelijker en ik kan niet neerploffen op de bank of er ligt een kat in mijn nek en een collie op schoot ! Maar ach, zo gezellig ! Steeds vraag ik me af hoe het zou zijn, nog zo'n lieverd erbij en daarom bedacht ik me dat ik nog foto's had gemaakt van Easter en Chester, de nieuwe aanwinst van de fokker. Zij hadden die meegenomen toen ze de stamboom kwamen brengen en dus kreeg East voor het eerst een pup in "haar" huis! Volgens mij vond ze het geweldig en wilde maar spelen, maar kleine puppies worden snel moe en dus moest ze hem ook met rust laten van ons. Dat lukte natuurlijk niet maar op een gegeven moment regelden ze dat vanzelf wel. Leuk gezicht hoor, twee collies met maar zo weinig leeftijdsverschil, maar dan toch ziet Easter er al weer zo groot uit. Dan zie je pas hoe snel alles gegaan is! Nog maar een paar maandjes geleden was Easter ook nog zo'n klein bolletje wol!

1 Comments:

At 9:36 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wat een lief gezicht. Grappig dat je dat zegt van dat kroelen. Mitch ligt soms op mijn voeten. En ja, kleine bolletjes worden groot :-) Als ik foto's terug kijk van Mitch en ik zie dat kleine ding :-)

 

Een reactie posten

<< Home