EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

17.7.06

Spoorloos!


Dit weekend heb ik Easter niet veel gezien. Natuurlijk moest ik vrijdag en zaterdag weer werken en s'avonds had ik een afspraak dus had ik alleen zondag. Maar een tijd geleden had ik al een afspraak gemaakt met mijn vriendin Amber om naar de sauna te gaan.....Ja,ja ik weet het,we leken wel gek met die hitte maar toch was het hartstikke lekker en hebben we veel koude douches genomen en hebben we veel buiten vertoeft!
Eenmaal thuis hoorde ik dat Easty spoorloos verdwenen is geweest; één van de kids had de poortdeur niet goed dichtgedaan en Easter was er als een Paashaas vandoor gegaan!
Geef haar ook eens ongelijk! Gelukkig vonden ze haar ongedeerd op een parkeerplaatsje een paar huizenblokken verderop.
Pfff.....ben toch blij dat ik die stress niet had om haar te vinden en dat ik lekker ontspannen in de sauna zat!

Op de foto staat trouwens Soraya tijdens een bezoek aan Enkhuizen!

4 Comments:

At 11:25 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wees blij dat ie nog niet de sloot heeft ontdekt...

 
At 12:35 a.m., Anonymous Anoniem said...

oef das wel schrikken zomaar er tussenuit piepen, die Easter.

 
At 11:05 a.m., Anonymous Anoniem said...

Jeetje Zeg,niet doen meer hoor.Onze buurman kwam ook zeggen dat ik bij hem liep,had toch een gaatje in de heg gevonden, maar dat kan nu ook niet meer.Knuf van Soraya

 
At 9:11 p.m., Blogger EasTerTimE said...

@Soraya
Nee zeg,pfff...kan geen stap meer verzetten met deze hitte! wat jij!?
komt goed dus!!!!

 

Een reactie posten

<< Home