EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

27.7.06

Keukenhof



Vanmiddag zijn we naar de Keukenhof geweest in Lisse. Nee,niet dé Keukenhof met bloembollen maar daar tegenover staat een mooi kasteel en daaromheen ligt een heerlijk bos. In het bos staan een paar huisjes,arbeidershuisjes waren dat,van het personeel dat in het kasteel werkte. Hierin woonden mijn overgroot-vader en moeder en later mijn overgrootmoeder met haar dochter,mijn tante Jannie. Die woont daar nu nog alleen met een paar katten die mensen vaak zomers daar dumpen omdat ze op vakantie gaan! Sinds een paar jaar is het bos "vrijgegeven" en een beetje commercieel is het er aan het worden nu en mag iedereen er lopen ,maar vroeger mochten alleen wij dat, super was dat!
Afijn,Easter moest er natuurlijk ook heen, logisch! Vanmorgen was het al een beetje koel zo met die regen dus ik dacht dat het best wel een goed idee was. En dat was het ook hoor,onder de bomen was het heerlijk en Easter vond het ook lekker om een beetje te snuffelen hier en daar en dan weer eens een stukje te rennen! Alleen voor fotomodel spelen had ze vandaag écht geen zin in en is ook haast niet gelukt! We konden natuurlijk ook nog niet te lang lopen dus na een klein rondje gingen we maar terug naar tante Jannie en hebben daar lekker nog gezellig gezeten. Easter was lekker moe dus die kroop onder de tafel en sliep! Vanavond alleen wél goed kijken of ze geen teek heeft.......

1 Comments:

At 10:03 p.m., Anonymous Anoniem said...

Niks moeilijker dan een hond fotograferen ;-)

 

Een reactie posten

<< Home