EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

23.7.06

Slopertje


Gelukkig is het vandaag wat minder warm ( of zal het wennen,die hitte?) dus kan ik lekker even weer wat schrijven! Waar waren we ookalweer? Oh ja,dinsdag de 18e naar de dierenarts!
O jee,op de weegschaal! Easter woog 8,6 kg! Zo die is lekker gegroeid! Zal de dierenarts wel leuk vinden,dacht ik. Maar integenstelling tot de vorige keer zei ie er helemaal niks over! Geen letter!
Ik was echt een beetje verbaasd! Maar wist ook dat het klopte want de week ervoor was Soraya 7,6 kg dus .....
Alles was weer goed met haar, dus na het prikje én de ontworming en anti-vlo,en natuurlijk de vette rekening, konden we weer naar huis.
De kinderen waren mee en we zijn lekker langs het water teruggelopen.
Easter lekker los en dat gaat prima nu hoor!
Donderdag is ze voor het eerst met mij naar Delft gegaan,naar het paard van mijn zus.
Ik had mijn nichtje Beaudine ook bij me dus die kon op Easter letten als ik aan het rijden was.
In het begin vond ze het allemaal weer doodeng maar toen er meer hondjes kwamen en ze mij zo bezig zag met die paarden vond ze het steeds leuker worden!
Toen ik klaar was met rijden en Damanya en Beaudine gingen rijden,liet ik haar los;in de wei en uiteindelijk bij de stallen zelf.
Het ging hartstikke goed en ze huppelde vrolijk overal tussendoor! Ook heb ik wat oefeningetjes gedaan,zoals af in het stro enzo en dat deed ze ook allemaal heel erg braaf!
Vanavond ga ik weer,ja het gaat ook zo goed!
Toen ik s'avonds mijn nichtje thuis afzette, was het even wat minder leuk voor Easty want daar werd ze bij aankomst meteen half opgegeten door de terriers van mijn zus!
Tot overmaat van ramp kwam er nog een bij later want haar uitzethond werd gebracht voor de vakantie!
Liepen er drie van die monstertjes!
Easter had het niet meer en wilde maar bij me!
Afijn,dat heeft ze ook maar weer meegemaakt,volgende keer zal ze er toch weer heen moeten!
Verder denk ik dat het niet lang zal duren voor mevrouw gaat wisselen! er is echt geen stoel-of tafelpoot meer veilig en alles wat los of vast zit vreet ze op! Zelfs haar geliefde konijnenhok heeft bijna nog maar 3 poten!
Ze heeft ook in de rand van het zwembad gebeten.......... niet dat dat zo lekker hard was om je tanden in te zetten maar daar kwam ze later pas achter,maar ja wél te laat dus!!!
Ach,nou ja,het hoort er allemaal bij die streken,oppassen geblazen is het met zo'n lief klein slopertje! En dat doen we dan maar!

2 Comments:

At 3:18 p.m., Anonymous Anoniem said...

Demolition Easter dus ...

 
At 4:36 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wat paarden en collies betreft, je moet oppassen dat ze de poep niet op eet. Collies kunnen niet tegen het ontwormingsmiddels dat voor paarden word gebruikt! misschien wist je dat al, maar ik dacht ik zal het toch even neer zetten! Groetjes

 

Een reactie posten

<< Home