EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

24.7.06

Irish Glen of Imaal Terrier


Bij mijn vorige stukje wilde ik eigenlijk ook nog een foto laten zien van één van de hondjes van mijn zus. Maar omdat dat zo veel is bij één stukje maak ik maar een apart "postje".
Dit is dus een Irish Glen of Imaal Terrier,vrijwel onbekend in Nederland en dat is juist zo leuk. Typisch aan dit hondje is hun "zit" ,ze gaan dan naast je zitten,echt op hun kont en dan hun lijf omhoog,zodat ze écht naast je zitten! Heel apart! Verder hebben ze nog een hele fijne eigenschap waar wij collieliefhebbers alleen maar van kunnen dromen : ze verharen niet! Verder zijn ze ook heel lief, maar blijven terriers en lusten dan ook graag collies!!!!!!!!

Reckless Rock Miss Chiara