EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

29.7.06

Verzopen katje


Het moest er toch een keertje van komen. En ja hoor,vanavond was het zo ver: Easter zag even het verschil niet tussen kroos en gras..... plons,daar ging ze,kopje onder! Haha,zo heeft ze haar gekke 10 minuten en zo zit ze heel verbaasd te kijken! Stinken dat ze deed! Dus hup,weer het bad in! Na het wassen heb ik haar lekker droog geföhnd en eerst vond ze dat super-eng natuurlijk maar later ging ze er zelfs voor liggen. Kapsonesgriet!

4 Comments:

At 9:55 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ha ha... net als Vito,toen hij bij jullie logeerde! je hoeft je in elk geval niet snel te vervelen met haar.
Leuke foto in het bos!

X Amber

ps: schattig hondje van je zus, had ik nog nooit gezien

 
At 6:38 p.m., Anonymous Anoniem said...

Je bent een waardige zus van mij liefs Soraya

 
At 9:23 p.m., Anonymous Anoniem said...

Nu ziet ze er weer mooi uit. Je bent er wel mee in de weer zo ;-)

 
At 8:34 p.m., Anonymous Anoniem said...

hahahaha is se weer stout geweest



gr beaudine

 

Een reactie posten

<< Home