EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

13.7.06

Rendez-Vous

Gisteravond had Easter weer een afspraak op de parkeerplaats bij Archeon met haar zusje Demi. Wat hebben ze weer lekker gespeeld zeg! Was vorige keer het verschil nauwelijks te zien,nu was er duidelijk een verschil in omvang! Sjongejonge wat een dikkertje is die Easter van mij zeg! Dinsdag moet ze weer naar de dierenarts voor haar 3e enting maar ben bang dat de dierenarts haar toch echt te dik vindt nu! Gelukkig kun je zien dat Easter's pootjes ook veel grover zijn,en haar koppie ook, dus logisch is het wel. Ze eet ook helemaal niet zo veel dus daar kan het in ieder geval niet aan liggen. Je kon ook duidelijk merken dat Demi oudere honden gewend is,want die liep op elke hond vrolijk af en Easter daarentegen kruipt het liefst achter me, of tussen mijn benen. Maar met haar zusje durft ze uiteindelijk wél! Natuurlijk hadden we weer veel bekijks met onze bolletjes wol en vond iedereen ze weer erg schattig!
Deze keer had ik extra batterijen mee maar dat was nu niet nodig! Lastig bleef het wel om actie-foto's te maken want ze zijn zo snel! Daarom maar deze foto,kun je ze ook mooi vergelijken!










1 Comments:

At 8:41 p.m., Anonymous Anoniem said...

Easter lijkt wel wat op Mitch zo van de foto gezien. Maar wij zijn van de week bij de dierenarts geweest maar die vond Mitch niet te dik.

 

Een reactie posten

<< Home