EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

16.2.07

Het hondenriemendebacle....


Laat ik iedereen weten, nauwelijks nog iets te schrijven te hebben over mijn lieverd, gebeurt er weer iets ! Loop ik woensdagavond laat nog het laatste rondje met haar, blijk ik niet de enige te zijn met dit idee. Het leek wel of de hele wijk zijn hond liep uit te laten ! Lekker irritant dus want dan doe ik Easter ook écht niet los ! Hier in de buurt loopt een mevrouw met een aantal Canadese Herders, dat zijn gewoon witte, maar die blaffen aan één stuk door. Easter vindt het maar helemaal niks en ze zat al zo te kijken naar ze, want ze liepen op haar minst favoriete, -au daar reed een fiets-pad. Daar wil ze normaal al niet meer naartoe maar nu dus helemaal niet meer, want blaffende honden, die bijten en zijn alles behalve lief. Ik werd een beetje boos tegen haar en zei: " kom op, meekomen jij, aansteller! " maar mooi niet, Easje wilde niet meer en trok terug..... krak......riem kapot ! En we hadden weer hetzelfde scenario als eerst : Lassie zat weer keurig bij de voordeur te wachten! Ongedeerd gelukkig, en nu ga ik lekker een hele mooie nieuwe luxe leren riem kopen!

4 Comments:

At 5:55 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik heb dat ook met Mitch. Er gebeuren wel leuke en fijne dingen. Maar als puppie was er meer te vertellen. En oeps, zo'n soort riem heb ik ook. Ik hoop niet datie knak zegt.

 
At 9:45 p.m., Anonymous Anoniem said...

Het spreekwoord 'Zachtjes, dan breekt het lijntje niet' gaat nu niet op zeker ?

Trouwens, wél een leuk inovatief idee, een lijntje dat 'krak' zegt...

 
At 9:28 p.m., Blogger EasTerTimE said...

@ Anja,
welnee, dit is een oude van Lady nog, dus al bijna 15 jaar oud! Ze breken niet zomaar hoor!

 
At 10:47 a.m., Anonymous Anoniem said...

ja ja een nieuwe luxe .... ( ik zit hier maar een half jaar hoor )

hahaah

kizzzzzzzzz

 

Een reactie posten

<< Home