EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

20.6.06

Naar de dokter

Vandaag was het dan zo ver: Easter moest naar de dierenarts voor haar tweede enting ! Ik was natuurlijk wel heel nieuwsgierig naar wat de dierenarts over haar zeggen zou.
Gelukkig was ie positief ( hoe kan het ook anders ?) maar vond haar wel wat aan de grote kant. Ook vond ie dat ik uit moest kijken met voeren, vond haar al iets neigen naar te dik worden, raar want ze eet al zo weinig... Nu weet ik dat Soraya al van 4 keer daags eten naar 3 keer daags is gegaan dus dat lijkt me nu ook maar tijd worden. Maar zoals ik gisteren al schreef, een grote eter is ze toch al niet. Verder is ze goed gezond,een mooie pup en meteen ontwormt en behandeld tegen vlooien en teken. Over 4 weken weer terug !
Oh ja, ze weegt nu 5,4 kg!