EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

15.6.06

Isn't it a Blaze of Glory????



Mag ik je even voorstellen:
Dit is mijn Schotse -herder -pup "Shariza Blaze of Glory" of wel, Easter genaamd.
Na heel lang zoeken vond ik een bloedlijn die me wel heel erg aansprak en mijn geluk kon niet op toen de fokker mij vertelde dat ik nummer twee was op de wachtlijst!
Ze konden geboren gaan worden.....
En dat gebeurde op tweede paasdag,vandaar Easter.
Pas met 4 weken zag ik haar voor het eerst,en ook al ging ik eerst voor haar zusje,nu na een paar dagen vind ik haar de mooiste en de liefste en wil ik nóóóóóóit geen ander meer!
Ze is een voorbeeldige pup en ze leert zo snel,niks valt me (nog) tegen.
Ik wil je steeds vertellen wat we samen weer erbij hebben geleerd, en wat we samen hebben beleeft.
Maandag gaan we naar puppycurcus dus dat belooft wat!