EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

16.6.06

vrijdag 16 juni


Gisteravond werd Easter weer bewonderd hoor!
Mijn vriendin Amber kwam langs en had twee cadeautjes meegebracht.
Een mega kluif die net zo lang is als Easter zelf,en een hele leuke stoffen bal mét piep!
Ze was er erg blij mee,zoals je op de foto ziet!
Vanmorgen heb ik vrij genomen,wilde de hele dag maar dat ging niet!
Straks komt de baas thuis dus hoeft ze lekker niet alleen te zijn!
Maar jammer vind ik het wel, ik wil zo graag van haar genieten!

3 Comments:

At 9:29 p.m., Anonymous Anoniem said...

Een knuffel van haar broertje Mitch

 
At 11:23 a.m., Anonymous Anoniem said...

Vito is jaloers op het bot ;)

 
At 12:14 p.m., Anonymous Anoniem said...

wat een moppie!!!!!

 

Een reactie posten

<< Home