EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

19.6.06

school

Nou,we hebben het erop zitten hoor! Onze eerste schooldag!
Hond lijkt op zijn baas,zeggen ze;nou inderdaad.....Easter vond alles om haar heen veel interessanter dan de kunstjes die ze moest leren!
Aangezien ik nog steeds niet heb ontdekt voor wat voor kluifje of ander lekkers ze een moord doet,is ze ook nergens mee te paaien!
Ik heb nu al 3 zakken verschillende smaakjes kluif,kaas hoeft ze niet en ook geen ( runder)worst!
Ik wil eigenlijk niet vergelijken,maar Muis ( Lady) deed een moord voor een stuk brood..... ik denk dat ik dat toch ook maar eens ga proberen.
Wat ze trouwens wél al helemaal goed deed,is naar mij toe komen rennen wanneer ik haar riep, vanaf de andere kant van de "zaal", lief hè? Tja,ik zeg maar "zaal" maar dat is het niet eens echt.
We trainen in het Archeon,best grappig.
We waren daar met zijn vieren,o.a. een Sheltie was er en dat leek wel weer leuk voor Easter.
Alleen dat hondjes is al wat verder en mag niet spelen van zijn baas dus dat is best sneu voor d'r!
Afijn,deze week hebben we huiswerk mee........ aandachtsoefeningen én zit! Nou die is makkie,die oefenden we al!

2 Comments:

At 7:55 a.m., Anonymous Anoniem said...

Mitch heeft dinderdag zijn eerste schooldag, ik ben benieuwd.

 
At 1:33 p.m., Anonymous Anoniem said...

Hoi
Je kunt het proberen met Rody worst of gekookte kippenlever.Dat ruikt lekker, gebruiken wij op de show ook altijd.Gerda

 

Een reactie posten

<< Home