EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

31.7.07

Puck


Eindelijk! Het is vakantie en ik heb eventjes de tijd om weer een stukje te schrijven. Easter is inmiddels genezen van haar blaasontsteking en bij de controle heb ik haar ook maar weer in laten enten. Alweer een jaar om!

Tijd voor een nieuwe baby:Puck!

Puck komt van de boerderij waar we paarden verzorgen en Damanya heeft een paar dagen gejankt, gezeurd en gebedeld om zo'n lief klein poesje. Ik wilde eigenlijk niet, zat helemaal niet te wachten op een kat, wil er juist een collie bij, maar ging dan toch maar even kijken............

Toen ik Da zag, met dit kleintje in haar armen, was het of ik terug ging in de tijd. Moederpoes Pica die 5 jaar geleden dood ging aan een groot mysterie zag er exact hetzelfde uit! Compleet met stip op het neusje. Dit was je reinste reïncarnatie! Nou, de tranen stonden in mijn ogen maar toch zei ik nog nee. We pakten nog even wat spulletjes voor we naar huis gingen en Da was zo hartverscheurend aan het huilen en toen dacht ik bij mezelf, " ik had er ooit 4, op een 2 kamer appartementje, dan heb ik er nu 3 in een eensgezinwoning met een tuin..... wat kan mij het ook schelen!" En toen zei ik "Ga maar halen dan!" Nou toen was ik natuurlijk de liefst moeder van de wereld, dat begrijp je!

Nu zijn we dus druk met het opvoeden van dit kleintje, een stuk makkelijker dan een pup, dat wel. Alleen die nagels hè? Dat is wel een beetje een ramp maar gelukkig is ze als ze wakker is vooral in de tuin of ze hangt bij Easter in haar haar.

Easter is er ook erg blij mee, nog een kat om de baas over te spelen en op te jagen. Met deze kan zo ook nog lekker spelen ook dus wat wil ze nog meer?

1 Comments:

At 7:44 a.m., Anonymous Anoniem said...

Ach, wat een onwijs leuke foto! De ondeugendheid straalt er vanaf!

Kus,
Purk

 

Een reactie posten

<< Home