EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

11.6.07

Alweer een jaar!




Vandaag is Easter een jaar bij ons! Ik weet het nog als de dag van gisteren. Eigenlijk wilde ik haar de 10e halen, maar toen kreeg ik geen vrij van mijn werk. Jammer, nog een dag langer wachten maar voor Djara was het wel beter, want zo gingen Demi en Mitch op zaterdag en Easter en Soraya de volgende dag. Ach, arme Djara......


Ik kan er zelf ook helemaal niet tegen om diertjes bij hun mama weg te halen dus dat vond ik ook heel emotioneel. Eenmaal thuis moest ik weer even aan Lady denken maar al gauw voelde alles "goed" en kon het opvoeden gaan beginnen. Vanmorgen betrapte ik mijzelf erop dat ik een beetje liep te mopperen op Easje: Ik had nogal haast maar mevrouw niet, ging rustig staan kijken hoe kilometers verderop 3 honden werden uitgelaten en zelf deed ze niks! Kon ik dus mooi nog even langs het andere grasje en ja hoor..... eindelijk een plas!


Ikzelf had geen ontbijtje, maar ach, ze is ook zo lieffffffffff.......!

3 Comments:

At 3:06 p.m., Anonymous Anoniem said...

Alleen die foto al, wat een dotjes ;-) Mitch kan ook altijd zo kijken als hij inde verte iets ziet, het blijft spannend.

 
At 7:43 p.m., Anonymous Anoniem said...

Lijkt wel of ik dubbel zie :)

 
At 11:26 a.m., Anonymous Anoniem said...

als dat pappa Cor niet was.Met zijn dubbel zien.
Liefs Gerda
Overigens de heupen van Soraya zijn HD A,helemaal perfekt

 

Een reactie posten

<< Home