EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

9.4.07

Buurmeisje


Easter heeft sinds Goede Vrijdag een nieuw buurmeisje! Dit lieve pupje is een Nederlands Schapendoesje van 8 weekjes oud! Lief!!! Ze hebben al eventjes door de schutting aan elkaar kunnen snuffelen en over een tijdje kunnen ze lekker met elkaar spelen! Het vorige hondje van de buren was ook een Schapendoes alleen veel donkerder dan deze zwart-witte "Juno" en heeft Easter ook nog meegemaakt. Op dierendag vorig jaar is dit hondje ingeslapen en nu hebben ze dus een nieuw vriendinnetje voor Easje! Op de foto zie je zomaar twee hondjes maar zodra Easter en Juno samen gaan spelen, zal ik de echte foto plaatsen!

3 Comments:

At 9:40 p.m., Anonymous Anoniem said...

Wat een schatjes, ik kijk uit naar een foto van die twee :-)

 
At 10:45 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik kan me zo indenken dat s'nachts het hondje wel van zich zou laten horen... niet dan ?

 
At 1:03 p.m., Blogger EasTerTimE said...

@anoniem....
Ja hoor, ik hoor haar best, maar dat geeft niet, mijn kinderen maken ook herrie! En het gaat vanzelf wel over!

 

Een reactie posten

<< Home