EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

9.4.07

Happy Birthday to you ...


Vandaag was ik niet van plan om voor 9 uur uit bed te komen! Easter was lekker laat, en lang uitgelaten de avond ervoor en alles was "geregeld" , ik moest en zou ook eens uitslapen! Nou, het is gelukt hoor! Heerlijk! Om 10 voor half 10 werd ik wakker, (yes! 20 minuten extra! ) van Damanya, die was beneden "Happy Birthday" aan het zingen voor Easter! Zp schattig! Ja, weet dat kind veel?! Zij dacht : "het is 2e paasdag, dus is Easter jarig! " Heel logisch natuurlijk, alleen viel pasen dit jaar een weekje eerder! "Ach, wat maakt het uit" dacht ik, en zo gebeurde het dus dat Easter vandaag ineens jarig was! Gelukkig had ik een dikke vette kluif in de kast liggen en die hebben we haar dan maar gegeven. Ook waren de speciale honden-paas-eitjes ( zie foto ) waren niet aan te slepen vandaag. Helaas waren alle eieren op dus pannekoeken kon ik niet meer bakken, maar die houdt ze tegoed en krijgt ze volgende week! Dat verdient ze wel, zo'n extra verwen-dagje!

3 Comments:

At 9:28 a.m., Anonymous Anoniem said...

Hiep hiep hoera voor Easter !
Dat ze maar een flinke meid mag worden he ? Oh nee, dat is ze al...
Volgende week maar weer feliciteren dan ?

 
At 1:19 p.m., Anonymous Anoniem said...

Boft Easter, twee keer feest :-) Pootje van je broer Mitch. Ik ben nu al groot ;-)

 
At 7:52 p.m., Anonymous Anoniem said...

haha
ja de pannenkoeken houden we erin
17 april is het weer feest voor het hondenspul
Liefs Gerda

 

Een reactie posten

<< Home