EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

4.7.06

Zaterdag +


Zo,ja ik loop inmiddels weer een beetje achter maar dat komt omdat het weekend weer zo druk was en gisteren vond ik het écht te heet om achter de computer te kruipen!
Ik begin dus maar bij zaterdag....
Gelijk maar een goed begin want Easter dacht dat ze het maar eens letterlijk moest gaan nemen: een poepie zijn!!!
Had ze s'nachts in haar bench gepoept en was ze er lekker in gaan liggen ( tja,wat moest ze anders? )
Stinken joh!
Maar goed,het was rond half 7 en ik moest om half 9 weg om naar mijn werk te gaan...gelukkig nog tijd zat om alles te wassen,inclusief Easter.
Maar ja,ik had geen hondenshampoo meer in huis,die had ik weggegooit want ik nam toch nooit een hond meer!
Gelukkig ging het met heel goed spoelen makkelijk weg en vond ik in de kast nog wél Beau Beau vachtlotion dus ze rook weer lekker fris!
Natuurlijk vond Easter er niks aan in de douche en probeerde ze er steeds uit te klimmen maar het is me nog wel gelukt een foto te maken van de eerste keer in bad!
Nou ja,verder heb ik haar zaterdag weinig meegemaakt en zondag ging ze mee op visite.
De mensen hebben daar en vijver en aangezien Soraya niets liever doet dan daar in duiken,lette ik extra goed op om te kijken of Easter dat ook niet ging doen.
Het gebeurde een paar keer bijna,maar niet helemaal gelukkig.
Er waren wel hommels bij het water en op een gegeven moment begon Easter heel hard te rennen en in haar ogen te wrijven.
Er moest iets gebeurd zijn,maar ik weet niet precies wat.
Gestoken is ze niet volgens mij,althans,niet helemaal goed,ze had een beetje een dicht waterig oogje die avond maar nu is dat weer helemaal weg!
Nu heeft ze haar eigen vertrouwde bekkie weer terug,alhoewel..... je ziet haar groeien dus ze verandert wel steeds!
De oortjes komen nu echt mooi op haar koppie te staan en ze krijgt nu echt wangen!
En die vacht! Die wordt ook al zo lekker lang! vooral haar kraag!
En gisteren was het al weer maandag!
Maandag gaan we naar cursus maar nu was het de laatste keer voor de zomerstop.
We gaan over 6 weken weer verder en huiswerk is nog steeds aandachtsoefeningen ( Lastig hè,Mitch! ) en zit en af !
Verder ga ik met de kinderen zoekspelletjes doen deze vakantie,daar heb ik wel zin in.
Balletjes verstoppen enzo,ik denk dat de kids dat ook leuk vinden.
Ik had ze bewust niet al te veel met haar laten doen maar gisteren heb ik het uitgebreid met de "juf" besproken wat ik juist wél moet doen en niet.
Vanmorgen heeft Easter voor het eerst op het schoolplein gewacht tot ik Tico en Damanya in de klas had gebracht.
Ze deed het supergoed ging gewoon lekker liggen onder de boom waaraan ik haar had vastgemaakt.
Tot nu toe droeg ik haar steeds de klas in en uit maar dat wordt zo zwaar en na de vakantie wil ik toch niet meer dat ze in de school komt,officieel mag dat ook niet natuurlijk.
Lady deed ik altijd voor aan het hek bij de ingang, maar dat durf ik nog niet!
Stel je voor dat ze d'r meenemen?!
En nu kan ik haar in de gaten houden door het raam!
Zo dat was het weer even voor nu,ik ga weer even een stukje wandelen,richting de winkels maar weer,nu kan het nog,is het nog niet te heet!

2 Comments:

At 4:31 p.m., Anonymous Anoniem said...

Met al dat water lijkt het wel een zeehondje..

 
At 5:21 p.m., Anonymous Anoniem said...

Ik hoop dat haar broertje dit niet gaat doen :-)

 

Een reactie posten

<< Home