EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

27.6.06

D&Me


Gisteren was het feest!!!!!!!!
Nadat Easter en ik heel veel hadden geleerd ( en het ging ook best goed...) op de puppycursus mocht ze dan eindelijk met haar zusje Demi ( Shariza too good to be true ) spelen!
We hadden afgesproken op de parkeerplaats bij Archeon.
Voor ons was het een beetje jammer dat het regende maar de dametjes vonden het niet erg hoor!
Die hadden toch alleen oog voor elkaar!
Het gekke was dat het nog steeds lastig was te zien,wie nou wie was!
Ja,het zijn echte zusjes!
Helaas waren de batterijen op van mijn camera dus ik heb niet zo gek veel foto's kunnen maken en daarbij komt dat het ook erg moeilijk is om die twee te volgen want ze zijn zo snel!
Wat ook nog erg leuk is om te vertellen is, is dat Kim en ik bij elkaar op zaal in het ziekenhuis hebben gelegen,vorig jaar april.
Dat zag Sylvia meteen,Kim en ik zagen wel iets bekends.....
Wat is de wereld toch klein hè?!
Toen ik thuiskwam heb ik Easter lekker goed afgedroogd en daarna is ze op haar kussen gaan liggen en is in een hele diepe slaap gevallen!
Eten wilde ze ook niet meer,daar had ze geen puf meer voor.
Ik heb haar maar gelaten en ze hoefde niet in haar bench!
Voor Easter was deze avond" too good to be true!"

1 Comments:

At 10:02 p.m., Anonymous Anoniem said...

Haar broertje Mitch is ook moe als we iets zijn gaan doen. En ook na zijn eerste puppy les. Dan valt hij ook gelijk in de kamer in slaap. Pas later gaat hij dan in zijn bench.
En ja, de pups lijken wel op elkaar :-)

 

Een reactie posten

<< Home