EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

29.6.06

Dijk

Vanmiddag zag ik dat ze de dijk aan het grasmaaien waren!
Jippie!
Nu kunnen we daar heen gaan!
Dat is zo lekker lopen daar!
Alleen nu Easter nog zo klein is, ging het niet in dat hoge gras,dan zag ik niet of ze bijvoorbeeld in de viezigheid liep of dat er een kuil aan kwam of zo.
We zijn er net al even geweest toen we de kids gingen halen uit school maar toen had ik mijn camera niet bij me,maar als ik zo nog even ga maak ik gauw een foto!
Later als ze groter is en goed luistert mag ze daar ook lekker los lopen !
Trouwens,madame weet precies wanneer de kinderen uitkomen,als ik haar op het veldje dichtbij uitlaat en ze hoort al stemmetjes,trekt ze zo hard aan de riem en zet ze het op een lopen richting schoolplein!
Schattig hè?!

2 Comments:

At 4:00 p.m., Anonymous Anoniem said...

hoi zus.Nou weer zat gebeurd de afgelopen dagen.Vrijdag nam Nikolai mij mee naar zijn werk om mij te laten zien.Zondag hadden Nikolai en Marlies een personeels uitstapje van zijn werk.Ze gingen zeilen op zo een grote driemaster uit Hoorn vandaan het IJsselmeer op.Vrouwtje zei tegen de baas we gaan even kijken en nemen die kleine mee, goed voor haar. Noëlle mocht ook mee. Kwamen we daar,lag er toch een grote boot met heel veel mensen erop.Loopt ineens die halve boot leeg toen ze mij zagen.en een geaai en er werden veel fotoos gemaakt.Opeens start die boot zijn motot om de haven uit te varen.Eenherrie joh, en dat water klotsen.Hartstikke gaaf. Toen zijn we snel naar huis gegaan want het was zo bloedheet in die stad. Ben ik eerst maar weer eens lekker in de vijver gesprongen en toen lekker door de modder gaan rollen. Wat denk je, gooit baas me weer in de vijver om schoon te spoelen,nou ja. Ze hebben nog fotoos gemaakt toen ik zo vies was, als ze op de pc staan zullen we ze doorsturen.Wat is het heet hè.Soraya

 
At 8:59 a.m., Blogger EasTerTimE said...

@Soraya
hahaha...ik moet altijd zo lachen om jouw streken!!
Mijn baasje zei gisteren nog op puppycursus dat collies niet van zwemmen houden!
Nou ze is gewoon hartstikke dom want ik wilde zondag ook al even een duik nemen toen we ergens op visite waren!
Maar ja,mij is het weer niet gelukt!
Weet je wat niet zo leuk is? Douchen! In zo'n glibberige badkuip waar je dus niet uit kan springen!
Ik snap niet dat het vrouwtje het elke dag maar weer doet!
Ja joh,het is erg heet daarom moet ik altijd s'morgens vroeg op pad,dan kan ik de rest van de dag onder het konijnenhok liggen!
Das een lekker plekje joh! Ik verwacht wél dat ze de poten ook mee laten groeien met mij,anders pas ik er over een paar maanden niet meer onder!
Een dikke kus,van je zus!

 

Een reactie posten

<< Home