EasTerTimE

Weblog over mijn Schotse Collie Easter. Zij is geboren op 2e paasdag, 17 april 2006 en kwam afgelopen zondag de 11e juni bij mij wonen.

5.7.06

Easter de Piester

Jippie!
Vandaag heb ik geen één druppel in huis óf tuin gevonden!!
Zal het nu dan toch écht zo zijn dat ze zindelijk raakt?
Let's hope so!
Helaas heeft ze van de week op de achterbank van de auto gepiest,een mega vlek,niet normaal meer!
Vandaag heb ik poging twee gewaagd om het eruit te boenen!
Morgenochtend als het droog is,zal ik weer gaan kijken en voor nu maar hopen dat het gelukt is!
Tips zijn van harte welkom!
Gisteravond en vanavond ben ik lekker s'avonds, toen het wat koeler was ,naar de dijk geweest met Easter en heb haar even los gelaten!
Ik heb haar steeds met lekkers gelokt en ze kwam steeds heel braaf naar mij en Damanya toe !
Toch vertrouw ik haar niet volledig en ben dus heel voorzichtig!

2 Comments:

At 11:51 a.m., Anonymous Anoniem said...

Zeker in de MICRA

 
At 1:34 p.m., Blogger EasTerTimE said...

@ma
dat is voor jou een vraag en voor mij een weet!

 

Een reactie posten

<< Home